Garanciális és hibabejelentés

Garanciális és hibabejelentés

Garanciális és hibabejelentés

Az alábbi  adatlap segítségével tudja garanciális igényét, vagy egyéb problémáját bejelenteni a nálunk vásárolt termékekkel kapcsolatban.

Felhívjuk figyelmét, hogy az e-mailen érkezett, vagy a telefonon kapott bejelentéseket nem tudjuk figyelembe venni.  

Kitöltési útmutató

Kérjük, hogy olvassa el az alábbi kitöltési útmutatót. Fontos, hogy pontos adatokat adjon meg annak érdekében, hogy mi is megfelelően be tudjuk azonosítani a kérdéses terméket.

1. Szerződött név: a szerződésben szereplő cégnév, vagy név. (számlázási név) Viszonteladó esetén: cégnév.

2. Kapcsolattartó név, e-mail, telefon: aki a problémát bejelenti.

3. Megrendelés száma: A  rendelés számot megtalálja a szerződésben, az előlegbekérőn, a szállítólevélen, vagy a számlán is. A rendelés számok a következő formátumúak lehetnek:  23456, 123456, H-1234, B-1234, S-1234

4. A probléma pontos leírása: Kérjük, hogy adja meg a termék típusát, a méretét, és nyitásirányát, vagy a pontos helyiséget, ahol a termék beépítésre került, valamint a sérülés, vagy a hiba leírását. 

5. Fotók: Kérjük, hogy olyan fotókat töltsön fel, amiken egyértelműen látszódik a probléma. Amennyiben megvan még a csomagolás, vagy látszik bármilyen azonosító címke, kérjük, hogy azt is fotózza le. 

 

 

 

 

 

 

Garancia bejelentő

Az alábbi adatok megadásával tudja bejelenteni nekünk garanciális igényét.